Interne Bedrijfsvoering

"Ik wil meer grip op mijn organisatie"

Wil jij stappen maken binnen jouw organisatie en weet je niet hoe? Wij helpen met het inrichten, implementeren en beheersen van de organisatiestructuur, werkprocessen en -afspraken.

Hier kunnen wij jou bij helpen

Missie, visie en doelstellingen

De missie en visie van jouw organisatie maken in één klap duidelijk waar de organisatie voor staat en voor gaat. Een heldere missie en visie is van belang voor de juiste positionering van jouw organisatie. Voor de medewerkers spelen ze ook een grote rol: het motiveert en zorgt voor saamhorigheid binnen het bedrijf, wat extern ook gezien zal worden.

Vind je het nog niet zo makkelijk om jouw missie en visie op te stellen? Wij helpen je hier graag bij en stellen ook de daarbij behorende doelstellingen op, zodat je stappen kunt gaan maken waar je trots op bent.

Projectmanagement

Bij projectmanagement is het van belang dat de verschillende processen binnen het project efficiënt beheerst worden. Er moet altijd gekeken worden naar een passende werkwijze per proces.

Verlies jij soms het overzicht? Of wil je graag een bepaald doel bereiken, maar weet je nog niet hoe? Dan helpen wij graag vanuit de rol van projectmanager. Wij brengen denkers en doeners bij elkaar om samen het gewenste resultaat te behalen.

Verandermanagement

Een organisatie ontwikkelt zich door de tijd heen en verandert zowel gepland als spontaan. Denk bijvoorbeeld aan veranderingen die te maken hebben met de structuur van de organisatie of veranderingen gericht op de werkwijze. Deze ontwikkelingen moeten wel passen bij de richting die jij op wilt met jouw organisatie.

Wij helpen je bij het toepassen van de juiste veranderingen zodat jouw organisatie zich beweegt in de richting van de gewenste nieuwe situatie.

Deze stappen zetten wij samen

1.

Ambitie

Wat wil jij bereiken?

Wij duiken in jouw toekomstbeeld en dromen voor de organisatie om de missie en visie te bepalen. Samen onderzoeken wij de mogelijkheden en bepalen wij de doelstellingen. Vervolgens nemen wij iedereen binnen de organisatie hierin mee zodat alle neuzen dezelfde kant opstaan.

2.

Aanpak

Hoe gaan wij het doen?

Nu wij weten waar jij met de organisatie heen wilt, kunnen wij samen de route gaan bepalen. Wij analyseren wat nodig is, bepalen de volgorde en vormen projectgroepen met zoveel mogelijk collega's om betrokkenheid en draagkracht te creëren.

3.

Actie

Aan de slag!

Wij steken samen de handen uit de mouwen om de veranderingen door te voeren. Want jij hebt pas iets aan die mooie plannen als ze ook geïmplementeerd zijn. Daarom helpen wij om patronen te doorbreken, weerstand om te buigen en resultaten te behalen.

Met deze werkwijze behalen we zichtbaar resultaat. Waar kun je dan aan denken? Meer structuur, gemotiveerd management, excellerende medewerkers en betere prestaties.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op